Όροι επιστροφών

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών, από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 
Επικοινωνήστε την ίδια ημέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το iatrikooxygono.gr, στέλνοντας ένα e-mail στο : premiumcare.ka@gmail.com, ή καλώντας στο 210 9767000, σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 20 ημερών με άλλο (ή άλλα – μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα) ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών – σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

Διαδικασία αλλαγής μη ελαττωματικού προϊόντος

  • Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, με εταιρία ταχυμεταφορών ή με το ταχυδρομείο, υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής,αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.
  • Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε : Προς Οnline Κατάστημα, www.iatrikooxygono.gr , Εθνικής Αντιστάσεως 85 & Κυμοθόης 69, ΔΑΦΝΗ, Τ.Κ. 17236 Αττική.
  • Παράλληλα πραγματοποιείτε μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο online κατάστημα και στο πεδίο ΣΧΟΛΙΑ αναφέρετε ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο της Απόδειξης Λιανικής.
  • Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

Ελαττωματικά προϊόντα:

Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο premiumcare.ka@gmail.com εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στo iatriko-oxygono.gr με την εταιρεία ταχυμεταφορών «ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ» με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας PremiumHomeCare. Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.